استخر پیش ساخته بست وی تابستانی Bestway 56986

Bestway 56986

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان

استخر پیش ساخته بست وی تابستانی Bestway 56986 دارای دیواره هایی با طرح های تابستانی دارد که می تواند زیبا و منحصر به فرد بوده باشد. بدنه برای قرار گیری تعدادی از افراد کاربرد دارد و می تواند فضایی جا دار و مطمئن را ایجاد سازد. این محصول سازگار بوده است و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از داشتن آن نیز لذت برد. وجود استخر پیش ساخته برای محیط های بزرگ و تفریحی لازم و ضروری است به این صورت که افراد می توانند با خیالی آسوده آن را در موقعیت های مختلف راه اندازی کنند و نسبت به استفاده کردن از آن در طی سال های زیاد بپردازند.

 این محصول می تواند به عنوان یک محیط تفریحی برای کودکان کار برد داشته باشد. به این صورت که در محیطی نصب شود و برای آموزش دیدن آن ها به ورزش شنا مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می توان از آن به عنوان یک محصول منحصر به فرد یاد کرد که در محیط های مختلف برای انواع تفریحات آبی کودکان به همراه خانواده و یا دوستان خود مورد استفاده قرار می گیرد. استخر پیش ساخته جدید ترین مدل ارائه شده از شرکت بست وی است که به تازگی روانه بازار شده است. در نتیجه توانسته محبوب ترین گزینه نیز به حساب بیاید و مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران می توانید برای خرید استخر پیش ساخته بست وی تابستانی Bestway 56986 اقدام نمایید.

استخر پیش ساخته بست وی تابستانی Bestway 56986 خانوادگی | اینتکس ایران

 نوعگرد
ظرقیت آب4062 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...