گوش گیر و دماغ گیر شنا اینتکس

intex 55609

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47%
150,000
80,000 تومان
کمی صبر کنید...

گوش گیر و دماغ گیر شنا اینتکس از سری محصولات برند و اصل می باشد که ضروری و کاربردی در زمان شنا است و به منظور جاگیری از ورود آب به گوش و بینی ساخته شده است. طراحی این محصول خاص و منحصر به فرد به گونه ای است که افراد می توانند با خیالی آسوده از وجود آن لذت ببرند و از داشتن آن بهره مند باشند. این محصول بدنه ای بی نقص و حرفه ای دارد که کوچک و کمجا نیز است. در این صورت در زمان رفتن به استخر و یا مکان های آبی دیگر می توان آن را بدون اشغال فضای زیاد به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد. 

این محصول بی نظیر و کاربردی دارای بدنه ای مقاوم می باشد که آب را به داخل بینی و گوش نفوذ نمی دهد و در نهایت می تواند بدون هر گونه مشکل و دشواری نسبت به استفاده کردن طولانی از این دو محصول اقدام کرد. محصول مورد نظر فاقد سایزبندی می باشد که مورد استفاده افراد در رده سنی بالا تر از 8 سال قرار می گیرد تا به راحتی شنا و تفریحات آبی داشته باشند و دچار مشکل نشوند. علاوه بر مضر بودن ورود آب به داخل بینی و گوش وجود کلر در آب استخر و ورود آن به این نواحی مشکلات خاص خود را دارد و در نتیجه می تواند افراد را دچار آسیب کند. با این وجود است که مورد استفاده و بهره برداری افراد قرار می گیرد و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول خاص و منحصر به فرد قیمت ارزانی نیز دارد تا تمامی علاقه مندان توان خرید آن را داشته باشند و از آن بهره مند شوند. خرید گوش گیر و دماغ گیر شنا اینتکس تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

 نوعلوازم شنا
طول11.2 سانتی متر
عرض 2.9 سانتی متر
سنین مورد استفادهبالاتر از 8 سال
 وزن30 گرم
 سایز بندیندارد
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی هامناسب گوش و بینی
بدون لاتکس
بدون PVC
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...