گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس 28684

Intex 28684

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان

گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس 28684 مناسب استخر های فریمی و ایزی ست است و تنها برای آن ها کاربرد دارد. به خاطر وجود این محصول بدنه بزرگ استخر پیش ساخته دارای آب گرم می شود و می تواند به راحتی برای استفاده افراد مهیا گردد. توان این محصول 230 ولت است که برای استخر هایی که دارای قطر 244 سانتی متری و 366 سانتی متری هستند مد نظر قرار می گیرد و قادر به گرم کردن سریع آب داخل این استخر ها می باشد. وزن محصول به گونه ای است که جا به جایی آن آسان می باشد اما می توان آن را به صورت ثابت متصل به بدنه قرار داد و همواره آب گرم در اختیار داشت. بخاری برقی دارای دو شلنگ است که به بدنه متصل می باشند.

خرید گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس 28684

یکی از شلنگ ها آب را از بدنه خارج می کند و دیگری آب را وارد بدنه می نماید. آب وارد بخاری برقی می شود و افزایش دما پیدا می کند و سپس از طریق شلنگ دیگری وارد بدنه می گردد. این کار به صورت مداوم صورت می گیرد و همواره آب داخل استخر گرم می ماند. این محصول برای ایجاد استخر آب گرم بهترین گزینه محسوب می شود که به سادگی کاربرد دارد و با قیمت مناسب خریداری می شود. خرید گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس 28684 از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

گرمکن آب استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28684

 مناسب  استخر های پیش ساخته و ایزی ست
 کارایی گرم کردن آب استخر
 وزن 2.6 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
امکانات دارای دماسنج
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
  مکانیزم برقی
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...