گرمکن آب استخر خورشیدی اینتکس 28685

Intex 28685

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان

گرمکن آب استخر خورشیدی اینتکس 28685 نسل جدید گرمکن های آب استخر می باشد که برای گرم کردن آب استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک دارای چند عدد است که در کنار هم قرار می گیرد و به وسیله شلنگ به هم متصل می باشند. این محصول به پمپ آب وصل می شود و توسط آن در بدنه استخر پیش ساخته به حرکت در می آید. آب در داخل کانال های موجود در تشک خورشیدی قرار دارد که با تابش خورشید گرم شده و درجه حرارت بالایی به خود می گیرد.

گرمکن آب استخر خورشیدی اینتکس مدل 28685

سپس از طریق پمپ آب وارد بدنه شده و این چرخه ادامه پیدا می کند. در نتیجه زمانی که افراد تمایل به داشتن آب گرم در داخل استخر پیش ساخته می باشند تا به این وسیله به آرامش برسند می توانند از این طریق با کم ترین هزینه و با استفاده از انرژی خورشید آب داخل بدنه محصول را گرم کنند. این محصول قادر به گرم کردن حجم آبی به مقدار 30280 لیتر است که به نوبه خود حجم قابل توجهی می باشد. جنس بدنه محصول از پلاستیک فشرده پی وی سی می باشد که قادر به گرم نگه داشتن آب داخل کانال تشک خورشیدی بوده است. محصول مورد نظر با برند اینتکس شناخته شده است که می توان نسبت به خرید آن از نمایندگی اینتکس اقدام نمود.

خرید گرمکن آب استخر خورشیدی

نوعگرمکن آب
وزن 2.4 کیلوگرم
طول 120 سانتی متر
عرض 120  سانتی متر
ارتفاع 5 سانتی متر
مناسب برای استخرهای با ظرفیت کمتر از 30280 لیتر
کاربرد افزایش دمای آب بین 3 تا 5 درجه سانتیگراد
جنس کف PVC دو لایه
رنگمشکی
برند تولید کنندهاینتکس
اقلام همراهدفترچه راهنما ، بست و شلنگ


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...