کلاه شنا مشکی اینتکس

intex 55991 black

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

کلاه شنا مشکی اینتکس برای علاقه مندان به شنا و غواصی انتخاب می شود و مورد خریداری کسانی قرار می گیرد که ورزش شنا را به صورت حرفه ای دنبال می کنند. از آن جایی که محصول برند و اصل می باشد و ساخت شرکت اینتکس است می توان از نظر کیفیت اطمینان کامل را حاصل نمود و از داشتن آن بیش ترین میزان رضایت را کسب کرد. بدنه دارای قابلیت کشسانی زیاد می باشد که به راحتی بر روی سر قرار می گیرد و می توان آن را برای افراد مختلف مورد استفاده قرار داد.

 این محصول سایزبندی ندارد اما به اندازه ای می باشد که مناسب افراد در رده سنی بالای 8 سال بوده است و به دلیل داشتن کشسانی زیاد می توان آن را به راحتی بر روی سر قرار داد و مورد استفاده واقع کرد. از آن جایی که محصول دارای رنگ مشکی می باشد افرادی که به این رنگ علاقه دارند و یا تمامی وسایل شنای خود را با این رنگ خریداری کرده اند بتوانند کلاه شنا را نیز با رنگ مشکی خریداری نمایند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند. این محصول از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تشکیل شده است که دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد تا افراد با استفاده طولانی مد از محصول دچار مشکل نشوند و بتوانند اوقات خوشی را کسب نمایند. علاوه بر این موارد محصول ابعاد و اندازه کوچک دارد که فضای کمی را اشغال می کند تا در مسافرت و گردش نیز همراه افراد باشد و برای آن ها مورد استفاده آسان قرار گیرد. چنانچه قصد خرید کلاه شنا مشکی اینتکس دارید و به دنبال فروشگاه مناسب می باشید به فروشگاه مرکزی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...