کلاه شنا سفید اینتکس

intex 55991 white

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

کلاه شنا سفید اینتکس از سری وسایل ضروری برای شنا و غواصی است که به نوبه خود مزیت های زیادی را شامل شده است تا افراد بتوانند بدون هر گونه آسیب دیدن موها و مشکل بودن باز بودن آن ها به تفریحات آبی و شنا دست پیدا کنند. این محصول بی نظیر طراحی خاص و منحصر به فردی دارد. به طوری که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود محصول بهره مند شد. این وسیله کاربردی بدنه ای ضد حساسیت دارد که کمک به آسیب ندیدن افراد می کند. همچنین دارای بدنه کشسان نیز می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و مورد استفاده قرار داد.

 چرا که برای قرار گیری محصول بر روی سر نیاز به آسان بودن استفاده دارد و نیاز است که به اندازه کافی کش آمده و بر روی سر قرار گیرد و تمامی موها نیز در داخل آن واقع شود تا دچار مشکل نشده و بتوان از وجود آن بهره مند شد. پریشان شدن مو در زمان شنا افراد را دچار مشکل می کند و علاوه بر آن وجود کلر در داخل آب ممکن است مو ها را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو از کلاه شنا استفاده می شود تا تمامی این عوامل به حداقل برسد و افراد بتوانند در شرایط استاندارد و مناسب نسبت به شنا و غواصی مشغول شوند. رنگ محصول سفید است که در این صورت می توان آن را با توجه به رنگ مورد علاقه خود خریداری کرد و اوقات خوشی را رقم زد و در نهایت توانست در طول عمر بالا از آن لذت برد. به منظور خرید آسان کلاه شنا سفید اینتکس که کاربردی و منحصر به فرد می باشد به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعلوازم شنا
 جنس بدنه سیلیکونی
رنگبندی 3 رنگ
 سنین مورد استفاده بالاتر از 8 سال
 وزن 62 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی هابدنه بدون لاتکس
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...