کف پوش تاتامی استخر اینتکس intex 29081

intex 29081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان

کف پوش تاتامی استخر اینتکس intex 29081 هم جزو محصولاتی است که کمپانی اینتکس سعی کرده تا با ارائه آن در جهت راه اندازی ساده و آسان استخرهای پیش ساخته در یک فضای نرم و راحت کمک کند. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به وسیله این محصول به بهترین شکل ممکن اقدام به راه اندازی انوع استخرها بر روی این محصول کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول متشکل از 8 عدد تاتامی فومی می باشد که هر یک از این 8 قطعه دارای ابعاد 50 سانتی متری بوده و به راحتی می توانید یک فضای ایده آل را برای راه اندازی محصولات بادی خود خلق کنید. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که با توجه به ابعاد محصول خود شما می بایست تعداد مناسبی از این کفپوش را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی فضای کف استخر را به صورت کامل پوشش دهید.

کف پوش تاتامی استخر اینتکس intex 29081 | اینتکس ایران

کف پوش تاتامی استخر اینتکس intex 29081 با توجه به ساختار و جنس بدنه ای که دارد به گونه ای طراحی شده است که یک فضای نرم و راحت را برای راه رفتن شما فراهم می کند که همین ویژگی باعث خواهد شد که بتوانید با راه رفتن بر روی این محصول از این نرمی و راحتی به صورت کامل استفاده نمایید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این تاتامی برای فراهم کردن مسیر تا استخر هم مناسب می باشد که این عامل هم یکی دیگر از مزایای این محصول است. با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها شما می توانید با آگاهی کامل هم اکنون خرید و ثبت سفارش این تاتامی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمت عالی به ثبت برسانید.

خرید کف پوش تاتامی استخر | اینتکس ایران

نوع تاتامی
طول 50 سانتی متر
عرض 50 سانتی متر
تعداد 8 عدد در یک باکس 
 جنس فوم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب انواع استخر
 نرم و راحت
 راه اندازی آسان
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...