چسب تعمیرات محصولات بادی intex 59632

intex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
190,000 تومان

چسب تعمیرات محصولات بادی intex 59632 از سری کالاها و محصولاتی است که قطعا برای افرادی که محصولات بادی برندهای مختلف را خریداری کرده اند ، یک کالا و لوازم یدکی ایده آل و مناسب به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به گونه ای طراحی شده است که به وسیله آن می توانید به ساده ترین شکل ممکن تمامی محصولات بادی را ترمیم نموده و در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن ، ناحیه مد نظر را پوشش دهید. اگر بخواهیم در صورت نوع بسته بندی و بدنه این محصول با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این کالا دارای یک عدد چسب تعمیرات و یک لیبل و رول مخصول است که به وسیله این دو می توانید تمامی آسیب های ریز و تا حدودی درشت ایجاد شده بر روی محصولات بادی را تعمیر کنید.

چسب تعمیرات محصولات بادی intex 59632 | اینتکس ایران

شیوه استفاده از چسب تعمیرات محصولات بادی intex 59632 نیز بسیار راحت است به این صورت که شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن در ابتدا محل آسیب دیده را تشخیص داده و سپس به میزان لازم رول موجود در بسته بندی این محصول را برش بزنید. پس از آن به وسیله چسب تعمیرات دور تا دور مکان آسیب دیده را آغشته به چسب نموده و سپس رول را بر روی آن ناحیه قرار داده و با وارد کردن فشار به آن بخش به سادگی اقدام به تعمیر محصول کنید. با این محصول تمامی محصولات بادی برندهای گوناگون را می توانید به سادگی تعمیر کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید چسب تعمیرات محصولات بادی هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید چسب تعمیرات محصولات بادی | اینتکس ایران

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...