پمپ تخلیه استخر اینتکس Intex 28605

Intex 28605

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان

پمپ تخلیه استخر اینتکس Intex 28605 محصولی برای خالی کردن استخر های بزرگ است و به سرعت این کار را انجام می دهد. برخی از استخر های پیش ساخته فاقد دریچه تخلیه آب می باشند به این صورت برای تعویض آب و یا جمع آوری آن ها مشکل و دشواری وجود دارد. از این رو باید نسبت به خرید پمپ تخلیه آب استخر اینتکس اقدام کرد و محصول را با بدنه اصل و کیفیت بالا سفارش داد. این محصول می تواند به سرعت میزان آب زیادی را از بدنه خارج کند و دارای اجزای منحصر به فرد می باشد.

خرید پمپ تخلیه استخر اینتکس Intex 28605

بدنه مانند رباط بوده است که در کف محصول قرار می گیرد. این محصول دارای شلنگ بزرگ می باشد که خارج از بدنه استخر قرار می گیرد. آب داخل استخر از طریق دستگاه و از طریق این شلنگ به خارج از محصول هدایت می شود و می تواند مسیر مناسبی را داشته باشد. پمپ تخلیه استخر اینتکس قادر به تخلیه 3595 لیتر آب در ساعت می باشد و می تواند به سرعت بدنه های بزرگ را خالی از آب نماید. محصول سبک و قابل حمل است و برای استفاده کردن از آن مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. خرید پمپ تخلیه استخر اینتکس از طریق نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

پمپ تخلیه استخر اینتکس Intex 28605 با کیفیت

 مناسب  استخر های پیش ساخته و بتنی
 کارایی پاکسازی و تخلیه آب و زباله های استخر 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...