قایق بادی مارینر 4 اینتکس Intex 68376 تولید 2022

Intex 68376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
29,800,000
26,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 4 اینتکس Intex 68376 از بهترین مواد اولیه ساخته شده است تا بتوان به راحتی از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. این محصول ظرفیت بالایی دارد و افراد به همراه دوستان و یا اعضای خانواده خود قادر به استفاده از این محصول منحصر به فرد می باشند. از این رو به خرید آن اقدام می کنند و محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد می خواهند. بدنه با سه لایه مقاوم ساخته شده است که در بخش کف ضخامت آن زیاد تر می باشد. در نتیجه برای قرار گیری در محیط های آبی مشکلی ایجاد نخواهد شد و همواره مقاومت در برابر نفوذ آب برقرار می باشد.

قایق بادی مارینر 4 اینتکس Intex 68376 | اینتکس ایران

غیر قابل نفوذ بودن بدنه نسبت به آب و رطوبت نکته مثبت طراحی این محصول می باشد که قدرت قرار گیری حالت شناور و با تعادل محصول بر روی آب را میسر می کند. در نتیجه کاربرد آن یکسان است و بهترین ساختاری می باشد که به جای قایق های چوبی و فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه دارای دو عدد پارو در کنار خود است که امکان استفاده از آن در آب ها را آسان می کند. با داشتن این پارو افراد به راحتی مسیر حرکت خود را مشخص می کنند و می توانند مسیر طولانی را نیز طی نمایند. خرید این نمونه از قایق های بادی و منحصر به فرد تنها از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

خرید قایق بادی مارینر 4 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 500 کیلو گرم
 طول 328 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 45 کیلوگرم
 دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای سه نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...