پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس intex 69625

intex 69625

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,240,000
1,140,000 تومان
کمی صبر کنید...

پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس intex 69625 یکی از محصولات تخصصی برای افراد علاقه مند به قایق سواری است. این پارو دارای ویژگی های کاملی است که موجب شده تا بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید. اولین نکته در مورد این پارو برخورداری از وزن بسیار پایین آن است که در زمان استفاده فشار زیادی به دست ها و بازوها وارد نکرده و از خستگی شما جلوگیری می کند. این محصول علاوه بر داشتن وزن پایین، استحکام بسیار بالایی دارد. این محصول از بهترین نوع آلومینیوم تهیه شده است که دارای وزن کم و مقاومت بالا است و به سادگی دچار شکستگی نشده و خم نمی شود. دسته های این پارو از بهترین نوع آلومینیوم تهیه شده اند. قسمت پهن پارو نیز از پلاستیک نشکن و مقاومی ساخته شده است تا در برابر فشار آب استحکام بالایی داشته باشد و دچار مشکل نشود.

خرید پارو قایق آلومینیومی اینتکس

پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس intex 69625 توسط شرکت مشهور و پرآوازه اینتکس ساخته شده است که به صورت تخصصی به تولید محصولات مرتبط با تفریحات آبی می پردازد و بی شک یکی از بهترین برند های تولید این لوازم به شمار می رود. این پارو دارای ارتفاع استاندارد است و مناسب تمامی قایق های بادی می باشد. در آب های آرام و تمامی آب های شور و شیرین قابلیت استفاده دارد. یکی دیگر از ویژگی های آن نیز قابلیت تاشو بودن است. این پارو به سادگی تا شده و جمع می شود و فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل حمل و جابه جایی آن بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی در فضایی کوچک این محصول را قرار داده و به همراه قایق بادی به مسافرت ها ببرید. پارو قایق بادی آلومینیومی اینتکس intex 69625 با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس ایران قابل خریداری است.

فروش پارو قایق آلومینیومی ارزان قیمت

 نوعتاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...