نیمکت جکوزی بادی چهار عددی بلند و متوسط

intex 28515

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان

نیمکت جکوزی بادی چهار عددی بلند و متوسط مجموعه ای بزرگ و کامل برای استفاده در کنار جکوزی بادی می باشد که ایجاد راحتی و آرامش می کند و می تواند در زمان خروج از جکوزی بادی بتوان بر روی آن قرار گرفت و از خوردن خوراکی لذت برد. این محصول دارای چهار نیمکت می باشد که دو عدد از آن ها دارای ارتفاع 42 سانتی می باشند و دو عدد دیگر دارای ارتفاع 60 سانت بوده اند. در این صورت می توانند در کنار هم شرایط دلخواهی را ایجاد کنند تا بتوان در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد و بهره مند شد. 

خرید نیمکت جکوزی بادی چهار عددی بلند و متوسط حرفه ایاین محصول از بدنه ای باکیفیت از جنس پلی پرو پیلن تشکیل شده است که می تواند در برابر اشعه خورشید مقاومت داشته باشد و بدون آفتاب سوختگی برای افراد در طی سال های زیاد استفاده شود و قابلیت استفاده مداوم در معرض آفتاب را دارد. تا در فصول گرم سال که افراد در فضای باز جکوزی بادی را مورد استفاده قرار می گیرند همراه آن استفاده شود. نیمکت جکوزی بادی چهار عددی در مجموع محلی برای استفاده هشت نفر است. چرا که هر یک از نیمکت ها مناسب استفاده دو فرد می باشد که می توانند با وزن بالا نیز بر روی آن قرار گیرند. زیرا محصول دارای تحمل وزن بالا می باشد تا تمامی علاقه مندان با وزن های بالا و در رده سنی مختلف از داشتن آن بهره مند شوند و بهترین اوقات را کسب نمایند. این محصول بی نظیر وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود و می تواند موقعیت خود در کناره جکوزی بادی را تغییر دهد. کسانی که به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشند می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را از دسته بندی لوازم یدکی انتخاب و سفارش دهند.

 نوعنیمکت چهار عددی
 جنس پلی پرو پیلن
 وزن18 کیلوگرم
 ارتفاع 42 سانتی متر و 60 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 300 کیلوگرم
 مناسب جکوزی بادی
 اقلام همراهقابلیت استفاده دو نفره از هر نیمکت
دو نیمکت با ارتفاع 42 سانتی متر
دو نیمکت با ارتفاع 60 سانتی متر
دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...