نیمکت جکوزی بادی دو عددی متوسط

intex 28514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

نیمکت جکوزی بادی دو عددی متوسط از سری وسایل جانبی مورد نیاز برای استفاده در کناره جکوزی بادی است که متصل به بدنه می شود و می تواند در زمان نیاز جهت نشستن استفاده شود. همچنین می توان بر روی این نیمکت خوراکی و نوشیدنی قرار داد تا در صورت تمایل بتوان از آن ها استفاده کرد و بهترین شرایط را کسب نمود. این محصول بی نظیر دارای پک دو عددی می باشد که ارتفاع 42 سانتی دارند و در کنار هم و یا با فاصله از هم می تواند اوقات خوشی را برای افراد رقم بزند. تحمل وزن هر یک از این نیمکت ها بالا است تا افراد سنگین وزن نیز با فشار بالا توان استفاده کردن از آن را داشته باشند و بتوانند لحظات خوشی را سپری کنند. 

خرید نیمکت جکوزی بادی دو عددی متوسط ارزاننیمکت مد نظر از جنس باکیفیت می باشد که هم استحکام زیادی را تشکیل داده است و هم در برابر عوامل مختلف محیطی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. به این ترتیب کسانی که قصد سفارش و خرید این محصول را دارند می توانند به صورت مداوم و یا طولانی مدت آن را در کنار جکوزی بادی مورد بهره برداری قرار دهند. چرا که آماده استفاده در معرض تابش خورشید را دارد و در برابر اشعه یو وی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. در نتیجه بهترین و خاص ترین محصولی است که جهت استراحت و آرامش و استفاده آسان انتخاب و خریداری می شود. نیمکت جکوزی بادی دو عددی سایز متوسط است تا تمامی رده های سنی قادر به استفاده از آن را داشته باشند. این دو نیمکت محل قرار گیری چهار فرد می باشد و برای این تعداد ساخته شده است. کسانی که قصد خرید نیمکت جکوزی بادی دو عددی متوسط را دارند می توانند با قیمت مناسب و کیفیت بالا محصول را از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

 نوعنیمکت دو عددی
 جنس پلی پرو پیلن
 وزن 8.4 کیلوگرم
 ارتفاع 42 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 160 کیلوگرم
 مناسب جکوزی بادی
 اقلام همراهحداکثر طول 48 سانتی متر
حداقل طول 37 سانتی متر
عرض 124 سانتی متر
قابلیت استفاده دو نفره از هر نیمکت
دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...