نردبان تاشو استخر پیش ساخته اینتکس Intex 28076

Intex 28076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

نردبان تاشو استخر پیش ساخته اینتکس Intex 28076 پر کاربرد ترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که باید در کنار تمامی استخر های پیش ساخته وجود داشته باشد. پایه های این محصول قدرت تاشو بودن دارند و می توانند در مواقع نیاز ارتفاع خود را افزایش بدهند. در نتیجه برای عمق های زیاد و استخر های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و موقعیت دلخواهی را ایجاد می سازد. نردبان تاشو با کیفیت بالا ارائه می شود و عاری از زنگ زدگی و آسیب خواهد بود. بنابراین با خرید این محصول می توان سال های زیادی از داشتن آن لذت برد و به بهره برداری از آن اقدام کرد.

خرید نردبان تاشو استخر پیش ساخته اینتکس Intex 28076

طول عمر بالای نردبان استخر پیش ساخته سبب شده است که تمامی افراد تمایل به استفاده از آن داشته باشند. مقاومت در بخش پایه و پله بسیار بیش تر است. در نتیجه افراد سنگین وزن نیز قادر به استفاده از این محصول می باشند. ارتفاع نردبان تاشو مد نظر 122 سانتی متر است که امکان افزایش آن وجود دارد و می توان نسبت به افزایش دادن آن در صورت نیاز اقدام نمود. این محصول از سازه های سبک وزن تشکیل شده است که قابلیت حمل و جا به جایی آسان دارد و می توان نسبت به تکان دادن آن اقدام کرد. جهت خرید نردبان تاشو استخر پیش ساخته اینتکس به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه نمایید.

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 12 کیلوگرم
 ارتفاع 122 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 155 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...