نردبان استخر پیش ساخته Intex 28064

Intex 28064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان

نردبان استخر پیش ساخته Intex 28064 برای راحتی در زمان استفاده از این فضا به کار گرفته می شود و در واقع جزو ضروری ترین وسایلی است که در دسته بندی لوازم یدکی قرار گرفته است. این محصول از ارتفاعات مختلف تشکیل می شود به طوری که هر کس بنا به نیاز خود آن را انتخاب می نماید و خرید  را انجام می دهد. محصول مورد نظر اما دارای ارتفاع 91 سانتی متری است و وزن کمی دارد و می توان به راحتی آن را جا به جا نمود. جنس بدنه این محصول آلومینیوم می باشد که قابلیت ضد زنگ بودن را دارد و می تواند در این محیط مرطوب با طول عمر و سازگاری بالا استفاده شود.

خرید نردبان استخر پیش ساخته Intex 28064

نردبان استخر پیش ساخته به راحتی جا به جا می شود و در صورت تمایل به محیط های دیگر فرستاده می شود. در زمانی که دیگر نیازی به استفاده از استخر پیش ساخته ندارید و به هر دلیل قصد جمع آوری آن را دارید نیز می توانید این محصول را به همراه بدنه استخر پیش ساخته جمع آوری سازید و آن را در محلی ایمن نگه داری نمایید. به منظور راحتی استفاده از فضای آبی استخر پیش ساخته این محصول مد نظر قرار می گیرد و امکان ورود و خروج به داخل محصول را میسر می کند. جهت خرید نردبان استخر پیش ساخته با برند اینتکس به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 8 کیلوگرم
 ارتفاع 91 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 155 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...