نردبان استخر پیش ساخته تاشو Intex 28075

Intex 28075

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان

نردبان استخر پیش ساخته تاشو Intex 28075 از سری محصولات حرفه ای و منحصر به فردی است که با استخر های پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در نهایت کیفیت ساخته شده اند و دارای دوام و مقاومت بالایی می باشند. از این رو می توان آن را برای بدنه های بزرگ و استخر های وسیع با عمق زیاد خریداری کرد تا در مدت زمان طولانی از داشتن آن بهره مند شد. نردبان استخر پیش ساخته به صورت تاشو می باشد و امکان افزایش ارتفاع در آن وجود دارد.

خرید نردبان استخر پیش ساخته تاشو Intex 28075

از این رو می توان به حالت های مختلف از آن استفاده کرد و یا به وسیله آن بخشی برای شیرجه زدن به داخل آب را ایجاد نمود. ارتفاع محصول 91 سانتی متر است اما قادر به افزایش ارتفاع خود تا 107 سانتی متر را دارد و می تواند ثابت بر روی سطوح لغزنده مورد استفاده قرار گیرد. پایه ها از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و هر یک از بخش های محصول به وسیله بست های محکم به یکدیگر متصل می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد و از داشتن محصول لذت برد. افراد بزرگسال نیز قادر به استفاده از این محصول می باشند و می توانند بدون مشکل بر روی آن قرار گیرند. به منظور خرید آسان نردبان استخر پیش ساخته تاشو به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 11.6 کیلوگرم
 ارتفاع 107 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 136 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...