نردبان استخر پیش ساخته بلند Intex 28065

Intex 28065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

نردبان استخر پیش ساخته بلند Intex 28065 محصولی با ارتفاع 107 سانتی متری است که برای استخرهایی با این ارتفاع مد نظر قرار می گیرد. طول این محصول براساس عمق استخر پیش ساخته ساخته شده است تا افراد بتوانند به راحتی اوقات خوشی را سپری کنند و برای عبور و مرور به داخل محصول مشکلی شامل آن ها نشود. نردبان استخر پیش ساخته بلند است و برای استفاده کودکان نیز مناسب می باشد و راحتی ورود به داخل محیط آبی را ایجاد می کند. بدنه از جنس آلومینیوم می باشد که ضد زنگ و ضد پوسیدگی است و در برابر فشار وزن افراد مقاومت دارد.

خرید نردبان استخر پیش ساخته بلند Intex 28065

 در زیر پایه های نردبان استخر پیش ساخته پلاستیک قرار گرفته است تا در زمان حضور بر روی سطح های لغزنده تحرک و حرکت شامل محصول نشود و بتوان به صورت ثابت از نردبان استفاده کرد. ایجاد سازگاری زیاد در این محصول سبب شده است که افراد به سمت خرید آن جذب شوند و آن را برای استفاده به همراه استخر های خود مد نظر قرار دهند. نردبان استخر پیش ساخته دارای بسته بندی ایمن است که به صورت تاشو در آن قرار دارد و برای استخر هایی که به همراه خود دارای نردبان نمی باشند خریداری می گردد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 11.2 کیلوگرم
 ارتفاع 107 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 136 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...