نردبان استخر پیش ساخته آلومینیومی مدل 28067

intex 28067

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان

نردبان استخر پیش ساخته آلومینیومی Intex 28067 از ساختاری منسجم و محکم برخوردار است به طوری که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و خرید محصول را انجام داد. این نردبان بر اساس ارتفاع دیواره های استخر پیش ساخته انتخاب می شود و خرید آن انجام می گردد. بنابراین می توان گفت که وسیله ای ضروری برای ورود و خروج به داخل محوطه آبی است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. ارتفاع این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه بلند می باشد و ساختار ساده تری دارد.

خرید نردبان استخر پیش ساخته آلومینیومی Intex 28067

ارتفاع در نردبان مد نظر 132 سانتی متر است که به نوبه خود برای استخر های عمیق به کار می رود. استخر های پیش ساخته دارای عمق زیاد به نردبان نیاز دارند تا مشکلی از بابت ورود به داخل آن وجود نداشته باشد. در نتیجه می توان گفت که این محصول بهترین گزینه برای دارندگان استخر های پیش ساخته با دیواره های زیر 132 سانتی متر می باشد تا به راحتی با این نردبان آلومینیومی مورد استفاده قرار گیرد. محصول مورد نظر در بسته بندی مناسب به دست خریدار می رسد و تنها با کنار هم قرار دادن بخش های مختلف آن می توان محصول را برای استفاده آماده کرد. جهت خرید نردبان استخر پیش ساخته آلومینیومی اینتکس به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه کنید و لوازم یدکی مد نظر خود را سفارش دهید.

نردبان استخر پیش ساخته آلومینیومی Intex 28067 با کیفیت

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 14.2 کیلوگرم
 ارتفاع 132 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 136 کیلوگرمی
 مناسب استخرهای بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...