قایق بادی کایاک ماهیگیری هیدروفورس بست وی

Bestway 65097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,600,000 تومان

قایق بادی کایاک ماهیگیری هیدروفورس بست وی جدید ترین طرح ارائه شده از شرکت بست وی است که قایقی بادی برای استفاده در موقعیت های مختلف است که می توان در زمینه ماهیگیری نیز از آن استفاده نمود. داشتن قایق بادی کایاک ماهیگیری به افراد این امکان را می دهد که با خیالی آسوده در محیط های آبی حضور داشته باشند و از آن بهره مند شوند و در داخل بدنه ای ضخیم با طول عمر بالا حضور داشته باشند. 

قیمت قایق بادی کایاک ماهیگیری مدل هیدروفورس بست وی

با توجه به چنین مواردی قایق بادی مد نظر پر فروش و محبوب است و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و در نهایت نیز افراد را به سمت خرید خود جذب نماید. این محصول بی نظیر و خاص از بدنه ای غیر قابل نفوذ تشکیل شده است که آب به داخل آن وارد نخواهد شد تا در نهایت بر روی سطح آب به حالت تعادل قرار گیرد و بهترین اوقات را ایجاد نماید. تعادل در داخل این محصول سبب قرار  گیری آسان افراد نیز خواهد شد که در نتیجه می تواند کاربرد های زیادی را ایجاد کند و برای استفاده کنندگان شامل مزیت های زیاد باشد. طراحان در زمینه تولید این محصول رنگ های شاد و متنوع را به کار برده اند که زیبایی زیادی را شامل شده است و می تواند برای علاقه مندان گزینه ای خاص بوده باشد. با توجه به چنین مواردی از این قایق بادی به عنوان یک محصول پر فروش و منحصر به فرد یاد می شود که محبوبیت زیادی دارد و با داشتن کاربرد زیاد توانسته لذت حضور در محیط های آبی و داشتن ماهیگیری را برای افراد ایجاد کند. به منظور خرید آسان قایق بادی کایاک ماهیگیری هیدروفورس بست وی به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید و خرید خود را نهایی سازید.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 270 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 57 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...