قایق بادی مدل اکسکروشن پرو Intex 68303

Intex 68303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی مدل اکسکروشن پرو Intex 68303 با کیفیت ترین محصولی است که در گروه قایق های جنگی و پر سرعت قرار دارد. ساختار این محصولات با قایق بادی های تفریحی بسیار متفاوت است و به منظور داشتن سرعت بالا ساخته شده است. ظرفیت بدنه هر یک از این نمونه ها کم می باشد و می توان به راحتی از وجود آن استفاده کرد. در داخل این محصول یک فرد جای می گیرد و برای جایگیری استاندارد آن نشیمن و تکیه گاه بادی و مواج ایجاد شده است. این بخش مانند صندلی بادی می باشد که راحت ترین حالت ممکن برای قرار گیری بدن می باشد.

قایق بادی مدل اکسکروشن پرو Intex 68303 | اینتکس ایران

پاها نیز در این صورت در موقعیت استاندارد قرار خواهند گرفت و در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن رضایت داشت. بخش کف بدنه نیز لایه های زیادی دارد که به این صورت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. وجود یک عدد پارو برای استفاده از قایق بادی در دریا لازم و ضروری است که به صورت رایگان در زمان خرید به افراد ارائه می شود. از این رو استفاده آسان و سریع از محصول مورد نظر وجود دارد و مشکلی برای افراد به وجود نخواهد آمد. قایق بادی مد نظر برند و اورجینال است که در صورت تمایل به خرید تنها از نمایندگی بزرگ محصولات بادی اینتکس سفارش داده می شود.

خرید قایق بادی مدل اکسکروشن پرو | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 305 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...