قایق بادی سی هاک دو نفره 202۳

Intex 68347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان

قایق بادی سی هاک دو نفره بهترین قایق دو نفره برای گردش در محیط های آبی می باشد که از بدنه ای سازگار تشکیل شده است. توان بدنه برای تحمل فشار وزن افراد نسبت به خود زیاد تر از سایر محصولات مشابه است. بنابراین دو فرد سنگین وزن نیز به راحتی و بدون مشکل قادر به استفاده از محصول بادی بوده اند و می توانند با آن در مسیر رودخانه گشت و گذار داشته باشند. برای تعیین مسیر حرکت در داخل آب وجود پارو لازم و ضروری است که محل قرار گیری آن بر روی بدنه قایق بادی با وجود اهرم مشخص می باشد. در نتیجه افراد بدون مشکل قادر به قرار گیری در محصول می باشند و می توانند به راحتی از آن لذت ببرند.

قایق بادی سی هاک دو نفره

 قایق بادی مد نظر از بدنه ای طبی و راحتی برخوردار است به این صورت که رویه ای مواج دارد و می تواند برای جلوگیری از خستگی در داخل محصول مد نظر قرار گیرد. این رویه طبی نرم بوده است و افراد را دچار مشکل نمی کند. بنابراین می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و آن را مورد استفاده طولانی مدت قرار داد. قایق بادی مد نظر را می توان در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و نصب آسان آن در مدت زمان کم را انجام داد. در نتیجه محبوبیت زیادی دارد و افراد زیادی به سمت خرید آن جذب می شوند. برای خرید قایق بادی مد نظر ننها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد.

نوعتفریحی، ورزشی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 9.1 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای کیسه مخصوص حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...