قایق بادی دو نفره بست وی Voyager 300

Bestway 65051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان

قایق بادی دو نفره بست وی Voyager 300 یکی از بهترین قایق های تفریحی می باشد که با ظرفیت دو نفره در دسترس افراد بوده است و می تواند رضایت آن ها را جلب کند. این محصول برند و اصل است که در نهایت کیفیت ساخته شده است و با قیمت مناسب روانه بازار شده و مورد خریداری علاقه مندان قرار می گیرد. قایق بادی محصولی جهت گشت و گذار در محیط های آبی می باشد که در نتیجه می تواند با دوام و طول عمر ی که دارد در طی سال های زیاد استفاده شود. کسانی که به دنبال خرید این محصول بی نظیر می باشند می توانند از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید آن را انجام دهند و از آن لذت ببرند. بدنه ضخیم و منحصر به فرد است به طوری که در طول عمر بالا دچار آسیب نمی شود و می توان در شرایط استفاده طولانی مدت این محصول را بدون آسیب و خرابی مورد بهره برداری قرار داد.

قیمت قایق بادی دو نفره بست وی مدل Voyager 300 از این رو به منظور استفاده آسان در اختیار افراد است و در کم ترین زمان آماده استفاده می شود و می توان آن را در زمان نیاز نداشتن به راحتی جمع آوری کرد. نصب و راه اندازی محصول به وسیله پمپ باد صورت می گیرد که باد را تولید کرده و وارد بدنه می نماید. به همین خاطر است که سرعت تولید باد و ورود به بدنه سریع می باشد و در کم ترین زمان می توان محصول را برای استفاده به داخل آب انداخت. توان بدنه در برابر وزن افراد نیز بالا می باشد و افراد سنگین وزن قادر به استفاده آن می باشند. از این رو طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین قایق های بادی است. قایق بادی دو نفره بست وی Voyager 300 تنها در فروشگاه اینتکس ایران موجود بوده و از این فروشگاه خریداری می شود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 243 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 جنس رویه وینل
 ضخامت بدنه 0.5 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 پارودارد
سایر ویژگی هادارای سطح نشیمنگاه مواج
دارای طناب نجات
ضد اشعه آفتاب
طراحی زیبا
ساختار ضخیم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...