قایق بادی جیمینی با کف آلومینیومی Bestway 65050

Bestway 65050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
54,000,000 تومان

قایق بادی جیمینی با کف آلومینیومی Bestway 65050 پر فروش ترین محصول بست وی است که با داشتن بدنه مقاوم می تواند بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. این محصول به دلیل داشتن بدنه منحصر به فرد که از ضخامت زیادی تشکیل شده است و بخش کف آن نیز از جنس آلومینیوم می باشد می تواند در بسیاری از موارد استفاده شود و به عنوان یک محصول مقاوم شناخته شده است. به همین خاطر است که افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند و سعی دارند این محصول را در آب های ناآرام دریا نیز مورد استفاده قرار دهند. سرعت اغلب قایق های بادی در مسیر آب دریا کم می شود اما این محصول به دلیل داشتن ساختار کشیده قادر به داشتن شتاب و سرعت بالا می باشد و به راحتی آب ها را می شکافد.

قایق بادی جیمینی با کف آلومینیومی Bestway 65050

از این رو کاربرد های زیادی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد. بدنه به موتور متصل می شود و سبب افزایش سرعت خود در محیط آبی می شود. در چنین حالتی می توان آن را برای مسابقات قایقرانی و یا حتی تمرین قایقرانی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. قایق بادی به صورت تاشو در بسته بندی قرار می گیرد و قادر به داشتن وزن کم برای جا به جایی می باشد. همچنین ابعاد کمی را در زمان جمع آوری شده به دست آورده است که برای به همراه داشتن آن در مسافرت مشکلی ایجاد نخواهد شد. خرید قایق بادی مد نظر از فروشگاه بزرگ اینتکس صورت می گیرد.

خرید قایق بادی جیمینی با کف آلومینیومی

 نوعحرفه ای
 تحمل وزن 480 کیلو گرم
 طول 280 سانتی متر
 عرض 148 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC دو لایه با لایه آلومینیومی
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 47 کیلوگرم
 دارای دستگیره حمل
قابلیت استفاده در دریا
 دارای طناب نجات
اقلام همراهپمپ بادی، پاروی آلومینیومی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...