قایق بادی تک نفره بست وی

bestway 61078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,930,000 تومان

قایق بادی تک نفره بست وی از سری محصولات با دوام و با کیفیت این شرکت است که از طراحی حرفه ای تشکیل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده از نظر کیفیت به خرید آن اقدام نمود. این محصول را می توان با طول عمر بالا سفارش داد تا در محیطهای آبی با خیالی آسوده به گردش پرداخت. محصول برای گشت و گذار در آب های آرام و کم عمق ساخته شده است به طوری که از بدنه ای سازگار با چنین محیط هایی تشکیل شده است. اهرم برای نگه داری پارو بر روی بدنه وجود دارد که می تواند هم از پارو نگه داری شود و از آسیب به آن جلوگیری شود و هم ایجاد تعادل برای قرار گیری بر روی سطح آب می کند.

قیمت قایق بادی تک نفره بست وی ارزانبا این وجود است که افراد نسب به خرید آن اقدام می کنند و تمایل دارند برای تمامی تفریحات خود به محیط های آبی آن را مد نظر قرار دهند. طناب نجات دیگر مزیت موجود در قایق بادی بست وی است که بر روی بدنه نصب شده است و ثابت مانده است. در زمان نیاز به داشتن آن می توان طناب را جدا کرد و مورد استفاده قرار داد. دریچه های ورود باد به بدنه نیز سبب آسان شدن راه اندازی آن شده است که در بخش هایی از محصول قرار گرفته است. اگر شما نیز قصد خرید قایق بادی تک نفره بست وی را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلوگرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...