قایق بادی بست وی دو نفره

Bestway 61064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان

قایق بادی بست وی دو نفره از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است که رنگبندی آن در محیط های آبی مانند نگین به چشم می خورد. این محصول بدنه ای کوچک دارد و کم جا می باشد که برای استفاده دو فرد ساخته شده است. این محصول مناسب استفاده در مسافرت به مکان های آبی تفریحی است و در دریاچه ها کاربرد دارد. از این رو می توان آن را در بسته بندی ایمن و استاندارد با خود به همراه داشت و در موقعیت های آبی به استفاده کردن از آن پرداخت. بدنه ظرفیت قرار گیری دو فرد را دارد اما می توان به تنهایی با آن گردش رفت و وسایل مورد نیاز برای تفریحاتی مانند ماهیگیری را در داخل قایق بادی با خود به همراه داشت.

قایق بادی بست وی دو نفره

 به این صورت است که علاقه مندان می توانند از این محصول بی نظیر استفاده های زیادی داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول در بخش کف دارای ضخامت زیادی است و بدنه ای با کیفیت و با دوام را تشکیل داده است. از این رو می توان به راحتی آن را در طی مدت زمان طولانی در محیط های آبی قرار داد تا اوقات خوشی برای افراد رقم بخورد. بدنه محصول سازگار و منحصر به فرد است و از قابلیت ضد حساسیت برخوردار می باشد. با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران می توانید برای خرید قایق بادی بست وی دو نفره اقدام کرده و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل وب سایت از مشاوره پیش از خرید استفاده نمایید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 170 کیلوگرم
 طول 228 سانتی متر
 عرض 121 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپندارد
 نوع پمپ-
 پاروندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5.4 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...