قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200

intex 58357

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
کمی صبر کنید...

خرید قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 برای استفاده در محیط های آبی دارای بدنه ضخیم و غیر قابل نفوذ دارای پمپ باد دستی و پارو جهت استفاده آسان با سازگاری زیاد و استفاده طولانی مدت از فروشگاه اینتکس ایران

قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 جدید تریت قایق بادی ارائه شده از شرکت معتبر اینتکس است که تمامی موارد لازم را دارد و به عنوان سازگار ترین بدنه معرفی می شود که افراد می توانند با خیالی آسوده از داشتن آن لذت ببرند و از وجود آن بهره مند شوند و در نهایت بتوانند ساعات خوشی را کسب نمایند. از آن جایی که تحمل وزن بدنه تنها 120 کیلوگرم می باشد و دارای ابعاد کمجا و منحصر به فرد است محصول را می توان مناسب رده سنی کودک دانست که در داخل آن قرار می گیرند و در محیط های آبی حضور پیدا می کنند. این قایق بادی دارای طراحی استاندارد و ایمن می باشد که در این صورت والدین با خیالی آسوده می توانند کودکان را در چنین شرایطی قرار دهند و برای آن ها استاندارد های لازم را ایجاد نمایند. محصول مورد نظر بدنه ای ضخیم دارد که غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و آب می باشد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده و با داشتن تعادل زیاد فرزندان خود را در داخل قایق بادی مد نظر قرار داد و در محیط رها کرد. برای راه اندازی آسان محصول و جلوگیری از هزینه اضافه پمپ باد دستی در کنار قایق بادی به افراد ارائه می شود که قابلیت تولید باد به صورت سریع و آسان را ایجاد کرده است و می توان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده مهیا کرد. در این صورت محصول به داخل آب انداخته می شود و محیطی برای استفاده کودکان می گردد. علاوه بر این موارد پارو نیز به همراه محصول به افراد ارائه می گردد که در این صورت مسیر حرکت آن در آب را مشخص می کند. امکان خرید قایق بادی اینتکس مدل Explorer Pro 200 تنها از فروشگاه اینتکس ایران مهیا می باشد.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...