قایق بادی اکسکروشن 5 نفره Intex 68325

Intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره Intex 68325 مناسب گردش و تفریحات خانوادگی و دوستانه می باشد که از بدنه ای با فضای بزرگ تشکیل شده است. این بدنه راحتی زیادی در داخل خود ایجاد کرده است تا زمان استفاده افراد مشکلی برای آن ها ایجاد نشود. قایق بادی دارای نشیمن و تکیه گاه بادی است و بخش کف آن از ساختاری بادی و مقاوم تشکیل شده است به همین خاطر در فضای آبی دچار مشکل نخواهید شد. ضخامت بدنه در بخش کف و کناره ها زیاد است چرا که مدام در حال ارتباط با آب می باشد و می تواند در مسیر آب حضور پیدا کند. این قایق بادی دارای طناب نجات بر روی بدنه خود می باشد که به وسیله بست بر روی آن ثابت مانده است تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

قایق بادی اکسکروشن 5 نفره Intex 68325 | اینتکس ایران

همچنین اهرم برای ایجاد تعادل در محصول وجود دارد و می توان از آن برای قرار دادن پارو استفاده شود. این محصول از پمپ باد نیز برخوردار است که به راحتی نصب و راه اندازی آن را انجام می دهد و می توان با خیالی آسوده به این کار اقدام نمود. وجود پارو جزو مزیت های محصول می باشد و تنها می تواند تمامی امکانات لازم جهت استفاده از محصول را مهیا سازد. با درنظر گرفتن تمامی تجهیزات مد نظر که گفته شد علاقه مندان می توانند این قایق بادی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنند.

خرید قایق بادی اکسکروشن 5 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 455 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 ضخامت لایه ها 0.75 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 25.6 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیل های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...