قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358

Intex 58358

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 از سری محصولاتی است که به راحتی می توان ان را در مسافرت و تفریح با خود به همراه داشت. این محصول دارای طول عمر بالا می باشد و با داشتن وزن کمی که دارد شامل حمل آسان نیز می شود. بنابراین می توان آن را به حالت تاشو در بسته بندی با خود به همراه داشت و در صورت مناسب بودن شرایط به نصب آن اقدام کرد. بدنه دارای دریچه هایی برای اتصال به پمپ باد می باشد که با این کار در زمان کم باد مورد نیاز برای پر کردن بدنه وارد آن می شود. این دریچه ها دارای سوپاپ می باشند تا باد از آن تخلیه نشده و بتوان برای مدت زمان طولانی ساختار قایق بادی را ثابت نگه داشت.

فروش قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 برای داشتن تعادل لازم در هنگام قرار گیری بر روی سطح آب  های آرام و جلوگیری از واژگونی محصول به داخل آب اهرم هایی در کناره محصول قرار دارد که می توان بر روی سطح آب بهترین موقعیت را به دست آورد. از این رو ساختار بدنه و طراحی قایق بادی به گونه ای شکل رفته است که برای استفاده توسط تمامی افراد سازگاری دارد و دچار مشکل نمی شود. این محصول برای استفاده دو بزرگسال و یک کودک در نظر گرفته شده است و جادار و بزرگ است. برای خرید قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

قایق بادی اکسپلورر 300 پرو اینتکس Intex 58358 ارزان

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 244 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: ۳ کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...