قایق بادی اکسپلورر 300 مدل Intex 58332

Intex 58332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,350,000
2,050,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر 300 مدل Intex 58332 از سری محصولات تفریحی اینتکس است که با بدنه بادی بیش ترین مزیت را ایجاد می کند. این محصول را می توان با خیالی آسوده در آب های آرام و کم عمق مورد استفاده قرار داد و شرایط داشتن تفریحات آبی را به دست آورد. ظرفیت بدنه برای استفاده یک بزرگسال و دو کودک در نظر گرفته شده است که می توان در داخل آن بهترین شرایط را داشت. چرا که بدنه در بخش کف دارای ساختار مواج است که می توان بر روی آن راحتی را حس کرد. در زمان استفاده مداوم و طولانی مدت از قایق بادی بدن دچار خستگی نمی شود و می توان راحت ترین حالت ممکن را تجربه کرد.

قایق بادی اکسپلورر 300 مدل Intex 58332

قایق بادی مد نظر دارای ابعادی است که این افراد به راحتی در داخل آن قرار می گیرند و می توانند به گشت و گذار بپردازند. در کنار این محصول دو عدد پارو به صورت رایگان به خریداران داده می شود که می توان برای حرکت در مسیر آب آن را مورد استفاده قرار داد. وجود پارو استفاده کنندگان را بی نیاز از خرید این محصول می کند و برای استفاده از قایق بادی شرایط خوبی را ایجاد می سازد. برای راه اندازی قایق بادی نیاز به پمپ باد است که آن هم به صورت رایگان به افراد خریدار ارائه می شود. خرید این محصول از طریق سایت اینتکس ایران انجام می شود.

خرید قایق بادی اکسپلورر 300

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 186 کیلو گرم
 طول 211 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ دستی کوچک
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...