قایق بادی اکسپلورر پرو 50 مدل Intex 58354

Intex 58354

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان

قایق بادی اکسپلورر پرو 50 مدل Intex 58354 برای کودکان طراحی و تولید شده است و از بدنه ای سازگار و مقاومت تشکیل شده است. به طوری که والدین قادر به قرار دادن فرزندان خود در موقعیت استاندارد و راحتی می باشند. این محصول در آب های آرام و کم عمق استفاده می شود و به عنوان یک محصول گردشی تفریحی معرفی شده است. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول منحصر به فرد می روند قادر هستند که در طول عمر بالا از آن بهره مند شده و برای کودکان امکانات را مهیا سازند. برروی بدنه طناب نجات به صورت متصل وجود دارد که به وسیله بست بر روی آن ثابت بوده است و در موقعیت های مختلف به کمک افراد می رسد.

قایق بادی اکسپلورر پرو 50 مدل Intex 58354

در واقع با وجود این قسمت است که افراد می توانند با خیالی آسوده در محیط های آبی به تفریح بپردازند و از آن لذت ببرند. وجود پمپ باد در کنار محصول امکان راه اندازی آسان را مهیا می کند و در کم ترین زمان این موقعیت را ایجاد می سازد. قایق بادی مد نظر توان مقاومت در برابر فشار وزن افراد تا 40 کیلوگرم را دارد در نتیجه برای کودکان و نوجوانانی که دارای این مقدار وزن می باشند استفاده می شود. با رعایت این نکات دیگر نیازی به نگرانی در خصوص سازگار بودن بدنه نخواهد بود. خرید این محصول تنها از طریق فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 50

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 40 کیلو گرم
 طول 137 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارو-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...