فین شنا حرفه ای بزرگسال قرمز رنگ

bestway 27024 red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

فین شنا حرفه ای بزرگسال قرمز رنگ از سری وسایل مورد نیاز جهت غواصی می باشد و از آن جایی که ساختاری بی عیب و نقص دارد به عنوان محصولی حرفه ای معرفی می شود که دارای استاندارد های لازم بوده است و می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد. رنگبندی متنوع شامل این محصول شده است که در این بخش به رنگ قرمز و پر فروش آن اشاره داریم که محبوبیت زیاد در بین افراد دارد و نسبت به خرید آن اقدام می کنند. این رنگ شاد و منحصر به فرد بدنه پلاستیکی محصول را زیبا تر می کند و می تواند سبب جذب مخاطب شود.

 ضخامت بدنه و داشتن سازگاری های لازم به دلیل وجود جنس پلیمری محصول می باشد که می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد و دچار مشکل نیز نشد. ساختار این محصول به گونه ای است که مسیر حرکت به سمت جلو را با سرعت بالا می پیماید و سبب صرف انرژی کم تری نیز می شود. با این وجود است که بسیار طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به سمت داشتن آن کشیده شده اند و در نهایت می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از وجود آن لذت ببرند. فین شنا دارای بدنه ضد حساسیت می باشد که برای افراد سازگاری ایجاد می کند و از بروز مشکل و آسیب برای آن ها جلوگیری می سازد. در این صورت است که افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری آ« را مورد خریداری قرار دهند و در غواصی های حرفه ای از آن استفاده نمایند و در این صورت موقعیت مد نظر خود را داشته باشند. کسانی که به دنبال خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال قرمز رنگ می باشند همواره می توانند خرید محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس ایران انجام دهند.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول قرمز
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

سعید ناصح

خشک

236 روز پیش ارسال پاسخ