فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 قرمز رنگ

Bestway 27023 Red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان

فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 قرمز رنگ مناسب غواصی حرفه ای است که به رنگ قرمز توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای افراد استفاده شود. این محصول با داشتن وزن کم قابلیت استفاده آسان را دارد و می تواند به راحتی حرکت داده شود تا مسیر به سمت جلو پیموده شود و بتوان از شرایط لذت برد. این محصول دلخواه دارای طراحی زاویه دار می باشد تا استفاده را آسان سازد و حرکت به سمت جلو را سریع تر پیش ببرد. همچنین دارای قابلیت انعطاف بالا می باشد که به راحتی توسط بزرگسال استفاده می گردد.

فروش فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 قرمز رنگ باکیفیت فین شنا محصولی مسافرتی نیز می باشد که در کنار سایر وسایل در اختیار افراد بوده است و می توان آن را در بسیاری از موارد مورد بهره برداری قرار داد. این محصول بی نظیر و کاربردی گه قیمت مناسبی نیز دارد برای غواصان حرفه ای انتخاب و خریداری می شود و دارای کیفیت بالا بوده است و با داشتن وزن کم می توان آن را به راحتی با پا حرکت داد. ساخت این محصول با طراحی حرفه ای همراه است که افراد را دچار مشکل نمی کند و سرعت حرکت آن ها را نیز افزایش می دهد. محصول مورد نظر فشار کمی به پا وارد می کند تا با صرف انرژی کم بتوان در محیط های آبی حضور پیدا کرد و به سمت جلو حرکت کرد. در این صورت علاقه مندان می توانند با خیالی آسوده و با داشتن طول عمر بالا بهترین اوقات را داشته باشند و به صورت حرفه ای ورزش شنا و غواصی را انجام دهند. رنگبندی این محصول توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است که با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب و خریداری می نمایند. خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 قرمز رنگ با قیمت مناسب تنها از نمایندگی اینتکس ایران انجام می شود.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول قرمز
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...