فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 سفید رنگ

Bestway 27023 White

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان

فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 سفید رنگ بهترین گزینه برای کسانی است که در محیط های آبی حضور دارند و تمایل به شنا و تفریحات مهیج آبی دارند و یا در زمینه غواصی مهارت های لازم را دارا می باشند. این محصول جهت حرکت به سمت جلو در محیط های آبی ساخته شده است که مناسب سایز چهل تا چهل و دو است که در نتیجه می توان آن را مناسب رده سنی بزرگسال با چنین سایزی دانست تا بتوانند به صورت حرفه ای در محیط های آبی حضور داشته باشند. 

خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 سفید رنگ باکیفیتفین شنا دارای رنگبندی متنوع نیز می باشد که این محصول با رنگ سفید در اختیار افراد است و توانسته رضایت آن ها را جلب کند. علاوه بر این موارد دارای طراحی استاندارد و زاویه دار است تا حرکت به سمت جلو به راحتی صورت گیرد و بتوان حرکت بالا به پایین پاها را به بهترین شکل رقم بزند. طراحی این محصول به گونه ای است که در مسیر آسان بودن شرایط جهت صرف انرژی کم تر جهت حرکت سرعت بخشیده است و می تواند بهترین اوقات را ایجاد کند و در نهایت رضایت مخاطب را نیز جلب کند. با وجود وزن کم و قابلیت انعطاف بالا می توان به راحتی آن را حرکت داد و به مقصود خود رسید. جنس بدنه از نوع پلیمر می باشد که کیفیت بالایی دارد و از بدنه ای ضد حساسیت برخوردار می باشد تا در طولانی مدت بتوان از آن استفاده کرد و برای این رده سنی موقعیت استاندارد برای غواصی حرفه ای را رقم زد. چنین محصولی فشار کم تری به عضلات پا وارد می کند و از بروز خستگی این اندام جلوگیری می نماید و می تواند بهترین گزینه برای حرفه ای ها باشد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال سایز 40 تا 42 سفید رنگ هستند پیشنهاد می شود که به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول سفید
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...