فین شنا حرفه ای بزرگسال زرد رنگ

bestway 27024 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

فین شنا حرفه ای بزرگسال زرد رنگ را می توان برای غواص ها مورد خریداری قرار داد و شرایط داشتن شنایی بی عیب و نقص را برای آن ها ایجاد نمود و در نهایت توانست در مسیر حرکت به سمت جلو بدون مشکل قدم برداشت. فین شنا وسیله ضروری برای شنا می باشد و غواصان حرفه ای همواره به دنبال تهیه آن می باشند و در جستجوی بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. در این صورت می توان این محصول را با داشتن رنگبندی متنوع خریداری نمایند و از داشتن آن لذت ببرند و در نهایت نیز بهترین اوقات را کسب کنند. ساختار این محصول به گونه ای است که می توان در مسیر آب سرعت بالایی را برای خود در نظر داشت و برای داشتن این سرعت بالا انرژی زیادی را صرف نکرد. در این صورت بدون نیاز به انرژی زیاد و خستگی افراد می توانند از فین شنا در غواصی استفاده کنند و مسیر و جهت حرکت و سرعت خود در آب را نیز مشخص نمایند.

 به منظور داشتن این محصول بی نظیر مزیت های زیادی در آن به وجود آمده است تا رضایت مخاطب به خوبی جلب شود و در این صورت در ورزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد. محصول از جنس پلیمر ساخته شده است که مقاوم در برابر حرکت مداوم می باشد و از ضخامت زیاد نیز برخوردار است تا در این صورت خرابی حاصل نشود و بتوان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. فین شنا حرفه ای بزرگسال زرد رنگ دارای رنگبندی های دیگر نیز می باشد که همگی در نمایندگی مرکزی اینتکس ایران موجود بوده اند و می توان با مراجعه به این نمایندگی خرید محصول را نهایی نمود و بهترین اوقات را برای خود رقم زد. 

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول زرد
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...