فین شنا حرفه ای بزرگسال آبی رنگ

bestway 27024 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

فین شنا حرفه ای بزرگسال آبی رنگ از سری وسایل ضروری جهت داشتن ورزش شنا می باشد که با وجود آن افراد به صورت حرفه ای ورزش شنا را انجام می دهند و می توانند اوقات خوشی را کسب کنند که در نتیجه برای علاقه مندان مورد اهمیت قرار می گیرد. فین شنا محصولی مانند پای قورباغه می باشد که مسیر حرکت به سمت جلو در محیط های آبی را مناسب می کند و سرعت حرکت را نیز تنظیم می کند. از سوی دیگر می توان نحوه حرکت و جهت حرکت را نیز به وسیله این محصول منحصر به فرد تعیین نمود. جنس بدنه مقاومت زیادی را ایجاد کرده است و قابلیت های متعددی را رقم می زند که در این صورت افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن لذت ببرند و ساعات خوشی را به دست آورند.

 جنس پلیمر محصول مورد نظر سبب ایجاد سازگاری با پوست استفاده کنندگان شده است و در نهایت محصولی ضد حساسیت را برای استفاده افراد در اختیار آن ها قرار داده است. با این وجود است که تمامی علاقه مندان می توانند آن را استفاده کنند و دچار مشکل نشوند و در نهایت نیز با وجود ضخامت زیاد بتوانند آن را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند. با توجه به ابعاد تعیین شده برای این محصول می توان آن را برای استفاده رده سنی بزرگسال خریداری کرد و جهت شنای استاندارد و مناسب برای آن ها مورد استفاده قرار داد و همچنین می توان به صورت هدیه برای علاقه مندان آن را خریداری کرد. کسانی که به دنبال خرید فین شنا حرفه ای بزرگسال آبی رنگ می باشند تنها می توانند وارد سایت فروشگاه اینتکس ایران شده و محصول را خریداری کنند.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن955 گرم
 سایز 42 تا 44
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...