فین شنا بزرگسال طوسی بست وی

bestway 27028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

فین شنا بزرگسال طوسی بست وی به جهت حضور آسان در محیط های آبی ساخته شده است و برای بزرگسال در زمینه شنا و غواصی حرفه ای مورد بهره برداری قرار می گیرد. با این وجود است که فین شنا را می توان جزو ضروری ترین محصولات شنا و غواصی دانست که با قابلیت های مختلف و داشتن استاندارد های لازم می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و اوقات مناسبی را کسب کرد. فین شنا دارای بدنه ای مقاوم در برابر حرکت آب می باشد و دارای سازگاری زیاد برای استفاده طولانی مدت می باشد و می تواند بهترین موقعیت را برای افراد رقم بزند.

خرید فین شنا بزرگسال طوسی بست وی ارزان حرکت پا به وسیله این محصول در محیط های آبی راحت تر می شود و می توانند سرعت بیش تری به خود بگیرند و در مسابقات غواصی نیز حضور پیدا کنند. در نتیجه تمامی مزیت های لازم را دارد و می تواند با تکیه برخصوصیات منحصر به فرد برای افراد انتخاب و خریداری شود و در طی سال های زیاد مورد استفاده آن ها قرار گیرد. فین شنا بدنه ای کمجا دارد و در ساک توری در اختیار افراد قرار می گیرد تا جا به جایی و حمل آن آسان شود و بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود و در مسافرت و گردش آن را مورد استفاده قرار داد. فین شنا دارای رنگبندی است که محصول معرفی شده به رنگ طوسی می باشد تا علاقه مندان به این رنگ نسبت به خرید آن اقدام نمایند و بهترین لحظات را کسب نمایند. محصول مورد نظر فضای کمی را نیز اشغال می کند و می تواند در کنار سایر وسایل مورد نیاز مسافرت و گردش به همراه افراد باشد. کسانی که به دنبال فروشگاهی معتبر جهت خرید فین شنا بزرگسال طوسی بست وی می باشند تنها می توانند با مورد بررسی قرار دادن محصولات موجود در شرکت اینتکس ایران خرید خود را از بین محصولات متنوع انجام دهند و به راحتی وارد سبد خرید خود کنند و از آن لذت ببرند.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول طوسی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن730 گرم
 سایز 41 تا 46
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...