فین شنا بزرگسال آبی بست وی

bestway 27028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
1,200,000
850,000 تومان

فین شنا بزرگسال آبی بست وی یکی از مهم ترین محصولاتی است که جهت داشتن شنا و غواصی حرفه ای لازم و ضروری می باشد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. این محصول بی نظیر مزیت های زیادی نیز دارد که با توجه به آن می توان نسبت به خرید محصول اقدام کرد و شرایط خوبی را مهیا نمود. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و جزو محبوب ترین محصولات شنا و غواصی در سال های اخیر بوده است. فین شنا برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و امکان حرکت آسان در محیط های آبی را مهیا می کند و می تواند حرکت آسان را ایجاد کند. 

خرید فین شنا بزرگسال آبی بست وی ارزانعلاوه بر این موارد به صورت آسان برای بزرگسال استفاده می شود و رضایت آن ها را نیز جلب می کند و می تواند بدون محدودیت برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. از این رو گزینه ای دلخواه است که به عنوان هدیه به علاقه مندان به غواصی نیز داده می شود و می تواند برای آن ها استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد. این محصول دارای قابلیت تنظیم بند دور مچ پا است که مناسب سایز 41 تا 46 می باشد و می تواند برای بزرگسال با پاهای بزرگ نیز استفاده شود. وزن کم و مناسب این محصول سبب به حرکت در آمدن آسان آن در محیط های آبی می شود و می تواند سبب داشتن تعادل افراد در محیط های آبی شود. به همین خاطر است که در استاندارد ترین حالت ممکن برای افراد انتخاب و خریداری می شود و می توان با پرداخت هزینه کم آن را کسب نمود. بدنه دارای طول عمر بالا می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت در محیط های آبی دچار فرسودگی نمی شود و می توان از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. کسانی که قصد خرید فین شنا بزرگسال آبی بست وی را دارند تنها می توانند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن730 گرم
 سایز 41 تا 46
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...