فیلتر پمپ تصفیه آب سایز A اینتکس intex 29000

intex 29000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
کمی صبر کنید...

فیلتر پمپ تصفیه استخر اینتکس سایز A یکی از فیلترهایی است که برای پمپ های تصفیه آب استخر سایز متوسط اینتکس کارایی داشته و فرآیند تصفیه آب را این فیلتر در داخل پمپ تصفیه انجام می دهد. کیفیت بالای این فیلتر که قابلیت خرید به صورت مجزا را دارد یکی از خصوصیات مهم این محصول به شمار می رود که در ویدیو به آن ها اشاره کردیم.


فیلتر پمپ تصفیه آب سایز A اینتکس intex 29000 که به صورت مجزا شرکت بزرگ و نامدار اینتکس این کالا را تولید و عرضه کرده است و البته با استفاده از این محصول شما می توانید با خیالی راحت اقدام به تعویض فیلتر پمپ تصفیه خود نمایید. این فیلتر به صورت استوانه ای طراحی شده است و مناسب برای پمپ های تصفیه فیلتری با سایز کوچک و یا متوسط می باشد. پس در همین رابطه باید اشاره کنیم که باکس بسته بندی این محصول بسیار سبک وزن و کم حجم خواهد بود و قطعا همین سبک وزن بودن این کالا باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید آن را مورد حمل و نقل و جابجایی قرار دهید. از این رو خرید این فیلتر پمپ تصفیه نیز با قیمت مناسب از محل خرید پمپ آب و یا خرید استخر پیش ساخته سفارش داده می شود که در این میان بهترین مکان برای خرید فیلتر پمپ تصفیه آب نمایندگی معتبر اینتکس خواهد بود.

 چرا که از طریق این کمپانی می توان محصولات اصل و اورجینال را به راحتی خریداری کرد. گفتنی است که خرید از نمایندگی اینتکس سبب می شود که هم دسترسی به محصول سریع تر و راحت تر  باشد و هم در خصوص کیفیت و اورجینال بودن اطمینان داشته باشید و در نهایت موجب رضایت شما در زمان استفاده کردن از فیلتر پمپ تصفیه آب خود خواهد شد. پس اگر فیلتر مناسب خریداری شود کارکرد پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته دچار مشکل نمی شود و در نتیجه می توان بهترین شرایط را برای خود و اعضای خانواده رقم زد.

 نوع کاغذی
 قدرت تصفیه 2000 لیتر در ساعت 
 جنس بدنه کاغذ قوی و مجذوب کننده
 نوع کاربری پمپ تصفیه فیلتری بزرگ و کوچک
 وزن 1.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...