فواره استخر پیش ساخته اینتکس intex 28089

intex 28089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

فواره استخر پیش ساخته اینتکس intex 28089 جزو وسایل جانبی استخر های پیش ساخته می باشد که قادر به مهیا کردن جذاب ترین محیط در استخر های پیش ساخته می باشد. این محصول دارای ساختاری است که به راحتی در کناره دیواره استخر پیش ساخته نصب می شود و به صورت ثابت و بدون تحرک قرار می گیرد که در نتیجه بدون ایجاد مشکل ایجاد زیبایی می نماید. فواره می تواند موجب داشتن تفریحات آبی مانند آبتنی در روزهای تابستانی شود و شوق و نشاط زیادی را ایجاد می سازد. همچنین می تواند محبوبیت بازی های آبی را افزایش دهد تا در نتیجه بتوان از استخر پیش ساخته خود نهایت استفاده را به عمل آورد. به علاوه این محصول در ساختار خود دارای چراغ ال ای دی نیز می باشد که در چند رنگ وجود دارد و به این صورت نقش ایجاد جذابیت در محیط را نیز دارد.

فواره استخر پیش ساخته اینتکس intex 28089 | اینتکس ایران

افراد بر اساس ابعاد و اندازه استخر پیش ساخته خود می توانند از تعدادی فواره استخر پیش ساخته اینتکس intex 28089 استفاده کنند و محیط را جذاب و زیبا سازند و ایجاد فضایی کنند که آبتنی و آب بازی در آن به بهترین شکل انجام می شود. آب فواره شده از این محصول توسط شلنگ آب تامین می شود و می تواند به صورت مداوم پرتاب شود. در نتیجه بهترین موقعیت برای آن دسته از کسانی است که استخر پیش ساخته تفریحی ایجاد می کنند. به دلیل داشتن چراغ ال ای دی در ساختار این محصول می توان در شب نیز از استخر استفاده کرد و به این ترتیب محیط را روشن نمود تا در شب های خنک تابستانی نیز بتوان از وجود آن بهره مند شد. جهت خرید این نمونه از وسایل جانبی استخر پیش ساخته که محبوب نیز می باشد به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید فواره استخر پیش ساخته اینتکس مدل intex 28089 | اینتکس ایران

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...