شناور قرص کلر 2 در 1 اینتکس Intex 29043

Intex 29043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان

شناور قرص کلر 2 در 1 اینتکس Intex 29043 محصولی پرکاربرد و پر استفاده است که برای تمیز نگه داشتن و شفاف ماندن آب استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد. در داخل این محصول قرص کلر قرار می گیرد و به حالت شناور بر روی سطح آب باقی می ماند تا سطح آب را از کثیفی و آلودگی تمیز نگه داشت و آب را شفاف نمود. این محصول مجهز به دماسنج نیز می باشد و به صورت مکرر دمای آب داخل بدنه را نشان می دهد. در نتیجه قبل از ورود به آب استخر می توانید نسبت به تنظیم دمای آب داخل بدنه اقدام کنید و دمای مورد نظر را برای خود ایجاد نمایید.

خرید شناور قرص کلر 2 در 1 اینتکس Intex 29043

شناور کلر 2 در1 اینتکس کوچک می باشد و بخش کمی از سرح آب را فرا می گیرد. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و دچار مشکل نشد. چرا که فضای کمی اشغال می شود و مشکلی از بابت جا گیر بودن وجود نخواهد داشت. این محصول با نشان دادن دمای موجود در آب بهترین گزینه برای استفاده در استخر های بزرگ است و زمانی که افراد تمایل به استفاده از استخر پیش ساخته با دمای بالا را دارند می توانند آن را مد نظر قرار دهند. چنانچه تمایل به خرید این محصول دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

شناور قرص کلر اینتکس مدل Intex 29043

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...