شناور بادی شورتی کودک قرمز 56588

56588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک قرمز 56588 نمونه دیگری از محصولات بادی مناسب کودکان می باشد که از ساختاری تشکیل شده است که ایمنی آن ها را در محیط های آبی تضمین می کند. به این صورت کودکان نیز به همراه والدین خود قادر به داشتن تفریحات آبی در محیط آب های آرام می باشند که با خرید شناور بادی شورتی مد نظر می توان به آن دست پیدا کرد. ساختار این محصول به گونه ای است که پای کودکان در داخل بدنه قرار می گیرد و در جای خود ساکن می شوند. در نتیجه تکان نخورده و می توانند در مدت زمان تفریحات آبی در چنین شرایط حضور پیدا کنند. این شناور بادی شورتی دو رنگ دارد که این نمونه معرفی شده از رنگ قرمز برخوردار است و مورد توجه کودکانی واقع می شود که به این رنگ علاقه دارند. در نتیجه هم می توان محصولی مطابف با سلیقه کودکان را خریداری کرد و هم می توان آن ها را به لذت داشتن انواع تفریحات آبی مهیج رساند.

شناور بادی شورتی کودک قرمز رنگ

بدنه ضد حساسیت می باشد و در ارتباط با بدن کودکان آن ها را دچار حساسیت نخواهد نمود. از این رو در مدت زمان طولانی و در طی سال های زیاد افراد می توانند از وجود آن لذت ببرند و حتی آن را مورد استفاده کودکان مختلف قرار دهند. رنگ بدنه ثابت و بدون تغییر است که در زمان استفاده از آن در معرض تابش خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود و زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. با توجه به موارد گفته شده بدنه برای استفاده در مسافرت و گردش به همراه افراد قرار می گیرد و به راحتی نیز راه اندازی خواهد شد. جهت راه اندازی محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است تا در کم ترین زمان بدنه را آماده استفاده کرد. خرید شناور بادی مد نظر و پمپ باد دستی برای راه اندازی آن تنها از نمایندگی ایران اینتکس صورت می گیرد.

خرید شناور بادی شورتی کودک اینتکس

 نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 150 گرم
 جنس بدنه PVC
 تحمل وزن 20 کیلوگرم
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
قابلیت راه اندازی آسان

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...