شناور بادی شورتی کودک طرح ناسا

Nasa Swim Ring

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح ناسا از سری محصولات جدید و زیبایی است که قطعا کودکان می توانند به راحتی از این محصول استفاده کرده و بر روی آب شناور بمانند. از نظر رده سنی عموما این محصول مناسب برای سنین سه تا شش سال می باشد و با ظاهری که دارد می تواند لبخند رضایت را بر روی لبان کودک شما بنشاند. از نظر ساختار شما می توانید یک محصول گرد را مشاهده کنید که شبیه به حلقه شنا بوده و در بخش میانی این محصول نیز نگهدارنده و فضایی برای پاهای کودک به چشم می خورد که باعث شده این شناور شورتی به بهترین شکل ممکن تعادل کودک بر روی آب را حفظ کند. هم چنین نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول وجود دو عدد دستگیره برای حفظ تعادل این محصول می باشد که از نقاط قوت این کالا به شمار رفته و کودک با در دست گرفتن این دو دستگیره هم به بهترین شکل ممکن بر روی آب تعادل خود را حفظ خواهد کرد.

شناور بادی شورتی کودک طرح ناسا ارزان قیمت

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که شناور بادی شورتی کودک طرح ناسا دارای وزن بسیار کمی است به گونه ای که داخل یک باکس و بسته بندی سلفونی قرار دارد و به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را حمل و نقل کنید. این محصول هم چنین دارای دریچه بادی می باشد که به وسیله یک پمپ باد قابلیت راه اندازی را در سریع ترین زمان ممکن دارا خواهد بود. علاوه بر این ها بدنه ضخیم و باکیفیت این محصول هم از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول به شمار می رود که خیال مشتری را از این نظر هم راحت کرده است. با توجه به این توضیحات و با مشاهده ظاهر زیبا و خلاقانه ای که این شناور بادی شورتی داراست ، خرید این کالا از طریق نمایندگی اینتکس تهران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

قیمت شناور بادی شورتی کودک طرح فضانورد

 نوع تفریحی
 قطر 58 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 طرح محصول طرح ناسا
 وزن 200 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ -
نوع پمپ -
 دستگیره حفظ تعادل دارد
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه -


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...