شناور بادی شورتی کودک طرح قورباغه intex 56584

intex 56584

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح قورباغه intex 56584 یکی از جدیدترین لوازم شنا و همچنین محصولات جهت تفریحات آبی برای کودکان می باشد که توسط برند بزرگ و نامدار اینتکس طراحی و تولید شده است که البته تا کنون توانسته لوازم شنا و تفرحات آبی با طراحی بدنه زیبا و جنس بدنه مقاوم تولید نماید و با سایر تولید کنندگان معتبر در سطح جهان رقابت تنگاتنگی داشته باشد. این شناور بادی شورتی به گونه ای طراحی شده که قابل استفاده کودکان 1 تا 3 سال می باشد که دارای طراحی راحت و ایمن برای عزیزان شما بوده که هیجان و لذت را برای آن ها به وجود خواهند آورد. شناور بادی فوق در قسمت نشیمنگاه دارای طراحی به صورت شورتی بوده که کودک شما با قرار دادن پاهای خود در این قسمت کاملا روی صندلی مخصوص قرار گرفته و از درون حلقه سر نمی خورد یا کج نخواهد شد و همچنین لازم به ذکر است با طراحی پشتی در قسمت پشت شناور بادی کودک کاملا به سطح نرم و راحتی تکیه داده و بدن حساس کودکان دچار آسیب نمی گردد.

شناور بادی شورتی کودک طرح قورباغه intex 56584 | اینتکس ایران

یکی دیگر از ویژگی های این شناور بادی داشتن سایبان بادی با قابلیت جداشونده بوده که کودک شما را از آفتاب سوختگی و تابش مستقیم اشعه خورشید محافظت می نماید و محیطی نرم و راحت با داشتن سایه خنک در روزهای گرم تابستان ایجاد می نماید. شناور بادی شورتی کودک طرح قورباغه intex 56584 ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش چرم بوده که دارای وزن بدنه ایده آلی با حمل آسان می باشد و با حجم متناسب خود، فضای کمی را روی سطح آب اشغال می نماید. جهت سفارش این کالا به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح قورباغه مدل intex 56584 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 وزن 300 گرم
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 2 سال
دارای سایه بان بادی
دارای دو جای مخصوص پا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...