سایبان استخر پیش ساخته اینتکس

intex 28054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس به دلیل تاشو بودن و قابلیت نصب آسان مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است تا با تکیه بر مزیت های موجود در این محصول آن را خریداری کرده و بهترین اوقات را رقم زد. سایبان ایجاد محیطی بی عیب و نقص می کند تا اشعه خورشید سبب آسیب به پوست نشود و بتوان در فضای باز و در روز های آفتابی از آبتنی و شنا لذت برد. این محصول بی نظیر برای انواع استخر های پیش ساخته اعم از استخر ایزی ست و استخر فریمی و استخر هایی با پایه یو استفاده می شود که مناسب استفاده در فضای باز می باشند و ابعاد مناسبی نیز دارند. 

خرید سایبان استخر پیش ساخته اینتکس ارزانبه جهت داشتن بهترین تفریحات آبی در فضای باز می توان از سایبان استفاده کرد که از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است و در برابر آفتاب دچار آفتاب سوختگی نخواهد شد و در نهایت طول عمر زیادی دارد تا در زمان بارش باران نیز افراد را از گزند چنین مواردی در امان نگه دارد. سایبان استخر پیش ساخته تاشو و منحصر به فرد است که نصب آن آسان می باشد. وجود دفترچه راهنما در بسته بندی این محصول باعث شده است که نصب آسان تر رخ دهد و بتوان در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد. با توجه به این موارد نصب و راه اندازی و همچنین جمع آوری آن آسان خواهد بود و زمان کمی را به خود اختصاص می دهد و می تواند در مواقع نیاز جهت جلوگیری از عوامل مختلف برای استخر پیش ساخته استفاده شود. این محصول حمل و جا به جا می شود و می توان در مسافرت و گردش آن را به همراه داشت و از مزیت وجود آن بهره مند شد. چنانچه قصد خرید سایبان استخر پیش ساخته اینتکس را دارید به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

 نوعسایبان
 طول 180 سانتی متر
 عرض قابل تنظیم
 ارتفاع قابل تنظیم
 برند اینتکس
 وزن 4.6 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای استخر های پیش ساخته و فریمی اینتکس
سایر ویژگی ها جنس بدنه برزنتی
جنس سازه ها آلومینیومی
تاشو و حمل آسان
 مقاوم در برابر اشعه UPF +50، UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...