دماسنج استخر پیش ساخته Intex 29039

Intex 29039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000 تومان

دماسنج استخر پیش ساخته Intex 29039 کاربردی ترین وسیله برای استفاده در استخر های پیش ساخته ای است که محیطی برای درمان بیماری می باشند و یا این که ایجاد پرورش ماهی کرده اند. بنابراین بادی نسبت به میزان دمای آب داخل بدنه آگاه بود و نسبت به آن دما را کاهش و یا افزایش داد. این محصول بدنه ای کوچک دارد و در داخل آب داخل استخر پیش ساخته به صورت شناور قرار می گیرد. از این رو بدنه ای ضد آب شامل آن شده است که دچار خرابی و آسیب نخواهد شد. دماسنج دارای میزان معینی از دما است که بر روی آن مندرج شده و قادر به نشان دادن آن می باشد.

خرید دماسنج استخر پیش ساخته Intex 29039

از این رو برای انجام کارهای حرفه ای تر باید از دماسنجی دیگر استفاده کرد. اما اگر کاربردی که از آن توقع دارید به اندازه دمای مندرج شده بر روی سطح محصول است همین دماسنج استخر پیش ساخته کفایت می کند. محصول وزن کمی دارد و از ابعاد کوچک برخوردار است بنابراین با قرار دادن آن در داخل استخر پیش ساخته فضای کمی را اشغال می کند و می تواند بدون مشکل در دسترس علاقه مندان باشد. چنانچه تمایل به داشتن دماسنج استخر پیش ساخته را دارید و جهت خرید قصد داشتن این محصول با برند اصل و اورجینال را دارید می توانید محصول را از نمایندگی اینتکس سفارش دهید تا در طولانی مدت بهترین موقعیت برای شما ارائه شود.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...