درپوش استخر پیش ساخته 488 سانتی متری 29024

Intex 29024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

درپوش استخر پیش ساخته 488 سانتی متری 29024 دارای جنس برزنتی و مقاوم است که در اثر برخورد و ضربه و قرار گیری اشیاء مختلف در زمان نصب بر روی آن دچار مشکل نمی شود. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین موقعیت را به وجود آورد. درپوش استخر پیش ساخته برای استخر های ایزی ست با قطر 488 سانتی متری و استخر های فریمی گرد با این قطر مورد استفاده قرار می گیرد و در نظر گرفته می شود.

درپوش استخر ایزی ست 488 سانتی متری 29024

برای استفاده نکردن از محصول زمانی که پر از باد است در مدت زمان زیاد می توان درپوش را بر روی بدنه نصب کرد و با خیالی آسوده آب داخل بدنه را محفوظ نگه داشت. این درپوش از ورود گرد و خاک و شاخه و برگ به داخل آب جلوگیری می کند و می تواند آب داخل محصول را تمیز و پاکیزه نماید. محصول دارای قطر 470 سانتی متری است که به طور ثابت و بدون تحرک بر روی دهانه استخر های گرد قرار می گیرد. بنابراین می توان باخیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و بهترین موقعیت را به دست آورد. خرید درپوش استخر پیش ساخته 488 سانتی متری تنها از فروشگاه اینتکس امکان پذیر خواهد بود.

خرید درپوش استخر پیش ساخته قطر 488 مدل 29024

نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
قطر470 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
وزن2.9 کیلوگرم
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای ایزی ست و فریمی
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...