درپوش استخر پیش ساخته 457 سانتی متری Intex 29023

Intex 29023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

درپوش استخر پیش ساخته 457 سانتی متری Intex 29023 برای دارندگان استخر ایزی ست با این قطر و استخر های فریمی گرد با این قطر مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این محصول بهترین نمونه از وسایل جانبی است که به عنوان لوازم یدکی در دسته بندی مربوط به لوازم یدکی قرار دارد و می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام نمود. درپوش سطح محصول را به طور کامل فرا می گیرد و دارای ضخامت زیاد است. در این صورت عایقی در برابر عوامل مختلف می باشد و می تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

درپوش استخر پیش ساخته 457 سانتی متری Intex 29023 | اینتکس ایران

استخر های پیش ساخته عموما در فضای باز راه اندازی و نصب می شوند و می توان نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. به همین خاطر باید برای استفاده آسان از محصول سازگاری های لازم را ایجاد کرد. برای ایجاد سازگاری در این محصولات که دارای بدنه گرد می باشند تنها می توان از درپوش استفاده کرد. درپوش مورد نظر دارای قطر 448 سانتی متری است که دقیقا بر روی دهانه محصول مورد نظر قرار می گیرد و آن را فرا می گیرد. درپوش در محیط های باز از ورود زباله به داخل آب جلوگیری می کند و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که قصد خرید درپوش را دارند می توانند از طریق سایت اینتکس ایران اقدام نمایند.

خرید درپوش استخر پیش ساخته 457 سانتی متری مدل Intex 29023 | اینتکس ایران

نوعگرد
جنسPVC طرح دار برزنتی
استخر مورد استفادهفریمی گرد برزنتی و فایبرگلاس
وزن3 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی48 در 53 در 30 سانتی متر
ساک حملندارد
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخرهای فریمی گرد تقریبا بزرگ
قابلیت تا شدن در چند سطح
دارای طراحی لایه ای مقاوم
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...