درپوش استخر فریمی 3 در 2 اینتکس intex 28038

intex 28038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
کمی صبر کنید...

درپوش استخر فریمی 3 در 2 اینتکس intex 28038 محصولی است که مناسب برای استفاده بر روی استخر فریمی و پیش ساخته 3 متری اینتکس می باشد. در واقع این محصول به گونه ای طراحی شده است که شما با استفاده از آن می توانید به راحتی فضای موجود بر روی استخر فریمی خود را پوشش داده و از ورود گرد و خاگ به داخل استخر جلوگیری کنید. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این محصول از نوع PVC برزنتی طراحی و عرضه شده است که همین عامل سبب شده تا محصولی که در اختیار شما قرار گرفته است به سادگی آسیب نبیند و به بهترین شکل ممکن بتوانید سالیان سال از این کالا بهره مند شوید.

درپوش استخر فریمی 3 در 2 اینتکس intex 28038 | اینتکس ایران

یکی دیگر از مواردی که باید اشاره داشته باشیم بحث نحوه استفاده از درپوش استخر فریمی 3 در 2 اینتکس intex 28038 می باشد. در واقع شما باید توجه داشته باشید که این درپوش پس از خارج شدن از داخل بسته بندی به راحتی باز شده و می توانید آن را در مواقعی که از استخر خود استفاده نمی کنید بر روی محصول خود پهن نمایید. هم چنین این مزیت نیز برای شما فراهم خواهد بود که در مواقعی که نیاز به این درپوش ندارید به سادگی آن را جمع کرده و با تا کردن مجدد آن را داخل بسته بندی محصول قرار دهید. وزن بسیار کم و باکس کوچکی که این محصول دارد باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید این محصول را حمل و نقل نمایید. با توجه به این توضیحات شما می توانید این درپوش را با کیفیت عالی از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید درپوش استخر فریمی 3 در 2 مدل intex 28038 | اینتکس ایران

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول300 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
وزن2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی22×25×7 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 3 در 2
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...