درپوش استخر بادی 183*305 اینتکس

intex 58412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

درپوش استخر بادی 183*305 اینتکس دارای مزیت های متعدد می باشد که بر این اساس می توان نسبت به خرید این محصول اقدام کرد و شرایط دلخواهی را کسب کرد. درپوش استخر بادی تنها برای سایز عنوان شده مناسب می باشد که استخر های بادی مستطیلی شکل و بزرگ را شامل می شود که به جهت ایجاد تفریحات مهیج آبی و دست جمعی انتخاب و خریداری می شوند و می توان از آن ها لذت برد. درپوش استخر بادی دارای کیفیت اصل می باشد و از برزنت چند لایه تشکیل شده است که ایجاد ضخامت می کند و می تواند غیر قابل نفوذ نسبت به تمامی عوامل محیطی باشد. زمانی که افراد از این محصول بهره مند می باشند می توانند با یکبار پر کردن استخر بادی از آب داخل آن چندین بار استفاده نمایند و شاهد ورود زباله و گرد و خاک به داخل آن نباشند و بتوانند بهترین موقعیت تفریحات مهیج آبی را داشته باشند.

فروش درپوش استخر بادی 183*305 اینتکس کاربردی به این ترتیب از سری محصولات لازم و ضروری می باشد که بهترین تفریحات مهیج آبی را میسر می کند و سبب صرفه جویی در مصرف آب نیز می شود. درپوش استخر بادی برند و اصل است که ساخت شرکت اینتکس می باشد که نمایانگر داشتن کیفیت بالا و ضخامت زیاد است و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول بی نظیر را می توان در حالت تاشو نگه داری کرد و یا به همراه داشت و حمل و جا به جا نمود. چرا که قابلیت تا شدن در چندین سطح را دارد و ابعاد کوچکی را به خود می گیرد که کمجا بوده و برای حمل و نگه داری شرایط مناسبی را ایجاد می کند. به جهت انتخاب و خرید درپوش استخر بادی 183*305 اینتکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای علاقه مندان امکان ورود به سایت اینتکس ایران وجود دارد که می توان محصول را در کم ترین زمان و به صورت غیر حضوری سفارش داد تا از داشتن آن بهره مند شد.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول305 سانتی متر
عرض183 سانتی متر
وزن2.133 کیلوگرم
مناسب استخر بادیسایز 305 در 183
سایز 262 در 175
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...