درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس Intex 28021

Intex 28021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس Intex 28021 بهترین گزینه برای جلوگیری از تعویض مداوم آب داخل بدنه است که در زمان استفاده نکردن از محصول ایجاد می شود. در زمانی که افراد محصول را در محیط های باز نصب می کنند آلودگی بیش تری وارد آب می شود و می تواند بیش ترین میزان کثیفی و عوامل بیماری زا را داشته باشد. در این صورت باید برای استفاده مجدد آب داخل استخر ایزی ست تعویض شود تا بدون مشکل مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. اما این کار نیاز به آب زیاد دارد و در واقع ممکن است در اصراف شود. برای جلوگیری از چنین عواملی درپوش ها طراحی و تولید شده اند و با کیفیت مقاوم و منحصر به فرد برای تمامی استخر های مختلف به کار گرفته می شود. 

این محصول تنها برای استخر ایزی ست 305 سانتی متری به کار گرفته می شود و می تواند از بروز آلودگی جلوگیری نماید. همچنین می توان با این وجود آب داخل بدنه را در طولانی مدت تعویض نکرد و در مصرف آب صرفه جویی نمود. ضخامت درپوش زیاد است به طوری که می تواند عایق بوده باشد و در برابر اشعه آفتاب نیز مقاومت ایجاد کند. به این ترتیب می توان از ایجاد هر گونه تبخیر زیاد آب جلوگیری شود و بهترین موقعیت را فراهم سازد. درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس Intex 28021 در حال حاضر در فروشگاه اینتکس ایران موجود بوده و شما برای خرید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به این فروشگاه مراجعه نمایید.

 نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول285 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی23 در 25 در 10 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای متوسط ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...